Doprava a uhrazení objednávky
Číslo účtu pro platbu předem
Bankovní spojení v ČR
Česká spořitelna 5323805359/0800
Bankovní spojení v SR
Variabilní symbol je číslo Vaší objednávky. Informace k platbě na dobírku uvádíme níže.
Doprava Vaší objednávky
V současné chvíli vyřizujeme zásilky pouze v rámci České republiky:
Dopravu na určenou adresu zajišťujeme po celém území celé České republiky. Náklady na dopravu zboží se liší dle zvoleného způsobu dopravy.
Pokud máte zájem o doručení do jiného státu EU, prosím volejte servisní číslo
+420 721 514 388, dohodneme způsob doručení a platby individuálně.
Česká republika
Česká pošta - Doporučený balíček a Balík do ruky
Standardní ceník přepravy
Cena dopravy po ČR při platbě předem: 105 Kč
Cena dopravy po ČR při platbě dobírkou: 151 Kč (105,- poštovné + 46,- dobírné)
- Zásilky expedujeme jako Balík do ruky nebo doporučenou zásilku: doručení druhý až třetí pracovní den
Pro objednávky nad 1.700,-Kč po případné slevě hradí dopravné prodávající, kupující hradí případně jen dobírné.
Zboží po ČR zasíláme z hlediska bezpečnosti a rychlosti jako "Doporučený balíček", nebo "Balík do ruky" u ČP .
Česká pošta se smluvně zavázala dodávat zásilky hned druhý pracovní den po expedování z našeho skladu,
NOVINKA: zásilky na cestě je možno sledovat na www.cpost.cz.
Případné uložení zásilky na poště je na 7 dní - potom se zásilka vrací do našeho skladu a objednávka je automaticky stornována.
Osobní odběr Praha - NOVINKA
Osobní odběr v provozovně AURA oční optika, Libušská 1, 14200 Praha 4 - Libuš je možný až po odsouhlasení objednávky.
Otevírací doba: po - pá 9 - 18 hod
Kupující má možnost vyzvednout zboží na provozovně do 10 dní od potvrzení objednávky. Po uplynutí této lhůty je odesílána připomínková výzva k vyzvednutí do 3 dní. Poté je objednávka automaticky stornována a zboží vráceno do skladu. Ve výjimečných případech je možné dohodnout jinak na servisním tel.čísle 721 514 388.
Kupující plně zodpovídá za správnost a úplnost poskytnutých kontaktních údajů prodávajícímu. V případě poskytnutí nekompletních či chybných údajů může dojít ke stornování objednávky. Za nedoručení zásilky v případě poskytnutí nesprávných či nekompletních údajů nese plnou zodpovědnost výhradně kupující. Kupující je povinnen uhradit náklady vzniklé poskytnutím nesprávných či neúplných údajů prodávajícímu.